Luni | Marți | Miercuri | Joi | Vineri | Sâmbătă | Duminică |
---|---|---|---|---|---|---|
0800 - 1700 | 0800 - 1700 | 0800 - 1700 | 0800 - 1700 | 0800 - 1700 | 0800 - 1400 |
Doritorii de a participa la concurs pot depune actele prezentându-se la Comisia de admitere a instituției sau de la distanță (online). Puteți depune actele după achitarea taxei de admitere la concurs (50 lei) în casa instituției sau prin MPay. Sunt scutiți de această taxă candidații cu statut de copil fără ocrotire părintească.
Pentru a depune documentele online e necesar să activați platforma e-Admitere, accesând pagina web https://eadmitere.sime.md
După lansarea platformei e-Admitere:
Data depunerii actelor în perioada de admitere nu influențează la rezultatele Concursului de admitere!
Admiterea în IP COLEGIUL de ECOLOGIE la programe de formare profesională postsecundară se efectuează pe bază de concurs și are drept scop realizarea selecţiei candidaţilor pe criterii de cunoştinţe şi aptitudini pentru specialitatea pentru care optează.
Specialitatea | Discipline de profil |
---|---|
101510 Turism |
|
71210 Gospodărirea și protecția apelor 103220 Servicii antiincendiare 71110 Tehnologia produselor cosmetice și medicinale |
|
53310 Geodezie, topografie, cartografiere 52110 Ecologia și protecția mediului 82110 Silvicultură 53210 Meteorologie 83110 Piscicultură și acvacultură |
|
Candidaţii poartă răspundere pentru veridicitatea actelor prezentate pentru participarea la Concursul de admitere în conformitate cu legislație în vigoare.
Se rezervează 15 la sută din numărul total de locuri (la fiecare specialitate), prevăzute în planul de admitere cu finanţare bugetară, pentru următoarele categorii de candidaţi:
Pentru această categorie de candidaţi se solictă suplimentar următoarele documente:
IP Colegiul de Ecologie din Chișinău anunţă concurs pentru locurile vacante la anul II de studii (cu finanţate pe bază de contract)
Concursul pentru locurile vacante se organizează pentru elevii, cu situația școlară încheiată:
Înmatricularea se realizează prin transfer, cu acordul ambelor instituții de învățământ și susținerea ulterioară a diferențelor de program.
Acte necesare:
În conformitate cu hotărârea Consiliului de Administrație din 30.06.2023 proces-verbal nr.14:
În conformitate cu hotărârea Consiliului de Administrație din 30.06.2023 proces-verbal nr.14: