„Limba este cartea de noblețe a unui neam”
V.Alecsandri
Limbă și Comunicare
Are drept obiectiv instruirea și formarea de competențe elevilor conform Curriculumului la disciplinile Limba și literatura română, Limba franceză, Limba engleză, Educația fizică, de asemenea și pentru disciplinile de specialitate cum sunt Retorica, Tehnici de comunicare în turism, Limba străină aplicată în domeniu.
Limbă și Comunicare
Catedra numără 14 membri titulari și un profesor cumulard. Dintre ei: 6 profesori de limba și literatura română, 7 profesori de limbi străine, 2 profesori de educație fizică. Despre pregătirea profesională înaltă a cadrelor didactice – membri ai catedrei vorbesc rezultatele frumoase care nu au întârziat să apară pe parcursul anilor de studii: locuri premiante la olimpiadele zonale, la concursurile literar-artistice, festivaluri naționale, proiecte naționale și internaționale, competiții, turnee sportive, etc. Procesul de predare-învățare-evaluare atât în cadrul orelor de contact direct, cât și online, se realizează în conformitate cu prevederile curriculare, având ca scop asigurarea calității procesului educațional, dezvoltarea competențelor de comunicare/lingvistice, educarea spiritului național-patriotic și a unei atitudini adecvate față de limba română și limbile străine.
Nr. d/o | Numele, prenumele profesorului | Disciplina predată | Grad didactic |
---|---|---|---|
1. | Catlabuga Alina | L.și lit.rom. | I |
2. | Voloh Lilia | L.și lit.rom. | Superior |
3. | Cojocaru Cecilia | L.și lit.rom. | II |
4. | Lupașcu Marian | L.și lit.rom. | II |
5. | Ghirila Tatiana | Limba engleză | II |
6. | Dimitriu Angela | Limba engleză | II |
7. | Pascari Daniela | Limba engleză | II |
8. | Arpentii Tatiana | Limba engleză | - |
9. | Andrieș Zinaida | Limba franceză | I |
10. | Crăciuneac Mariana | Limba franceză | II |
11. | Balbașenco Cristina | Limba franceză | II |
12. | Bondari Serafima | Limba franceză | I |
13. | Voloh Valentin | Educația fizică | II |
14. | Condruc Tudor | Educația fizică | I |
Limbă și Comunicare
- Mărirea randamentului instruirii la distanță prin utilizarea celor mai accesibile platforme educaționale, a tehnicilor de lucru online.
- Instruirea continuă a profesorilor în scopul perfecționării procesului de studii la distanță.
- Proiectarea unor sarcini de lucru pentru formarea de competențe elevilor, adaptate metodei de instruire.
- Asigurarea calității procesului educațional prin utilizarea strategiilor moderne de predare-învățare-evaluare.
- Realizarea lecțiilor din perspectivă inter/transdisciplinară.
- Organizarea activităților extracurriculare, inclusiv și online.
- Particiciparea la diverse activități de specialitate (mese rotunde, conferințe, traininguri, seminare, proicete, competiții, inclusiv online).
- Pregătirea lotului olimpic în scopul participării la concursul local și zonal la disciplinile predate în cadrul catedrei.
- Perfecționarea modului de instruire online prin diverse metode.